انجام پروژه اتوکد آنلاین توسط فریلنسر های با تجربه

با استفاده از قابلیت های قدرتمند اتوکد، می توانید کل فرآیند طراحی را از مفهوم تا مدل نهایی ساده کنید.

برخی از کاربرد های اتوکد:

  • طراحی نقشه های معماری خیره کننده برای فضاهای مسکونی و تجاری
  • مهندسی سیستم های مکانیکی پیچیده برای محصولات نوآورانه
  • ایجاد شماتیک های دقیق برای سیم کشی و مدارهای الکتریکی
  • طراحی راه حل های بسته بندی سفارشی برای خطوط تولید منحصر به فرد
  • پیش نویس مدل های سه بعدی دقیق برای ساخت و نمونه سازی
  • توسعه نمادها و نمادهای سفارشی برای هویت برند

انجام پروژه اتوکد آنلاین توسط فریلنسر های با تجربه

اتوکد دو بعدی و سه بعدی

نرم افزار CAD در انواع مختلف برای پاسخگویی به نیازهای طراحی متنوع موجود است. نقشه های فنی از 2D CAD استفاده می کنند، در حالی که 3D CAD مدل های سه بعدی را برای طراحی و معماری محصول ایجاد می کند. CAD پارامتری روابط بین عناصر را برقرار می کند، در حالی که مدل سازی مستقیم تغییرات طراحی انعطاف پذیری را ارائه می دهد.

اتوکد دوبعدی و سه بعدی

نرم‌افزار CAD سه بعدی چیست؟

CAD سه بعدی یا طراحی سه بعدی با استفاده از کامپیوتر، یک فناوری طراحی و مستندات فنی است که فرآیند دستی نوشتن پیش‌نویس را با یک روش خودکار جایگزین می‌کند. این نرم‌افزار که توسط معماران، مهندسان و دیگر تخصص‌ها استفاده می‌شود، اشیاء را با استفاده از مجموعه‌ای از نقاط به صورت سه بعدی بر روی کامپیوتر دقیقاً نمایش و تجسم می‌کند. شرکت Autodesk مجموعه گسترده‌ای از نرم‌افزارهای CAD سه بعدی برای طراحی و مدل‌سازی ارائه می‌دهد تا به افراد کمک کند ایده‌ها را کشف و به اشتراک بگذارند، مفاهیم را تجسم کنند و عملکرد طرح‌ها را قبل از ساخت شبیه‌سازی کنند.

نرم‌افزار CAD دو بعدی چیست؟

نرم افزار طراحی به کمک کامپیوتر دوبعدی (CAD) یک پلت فرم دیجیتال است که به متخصصان در زمینه هایی مانند معماری، مهندسی و ساخت اجازه می دهد تا نقشه ها و نقشه های فنی دقیق را در دو بعدی ایجاد کنند.

AutoCAD و AutoCAD LT ابزارهای نرم افزاری دوبعدی CAD محبوبی هستند که یک پلتفرم دیجیتالی برای ایجاد نقشه های دقیق طبقات، تولید نقشه ها برای مجوزهای ساختمانی و طراحی اجزای مکانیکی با دقت فراهم می کنند.

انجام اتوکد دو بعدی و سه بعدی

ویژگی های نرم افزار 2D CAD:

تنظیمات متن

اندازه، رنگ و سبک متن را سفارشی کنید تا نقاشی هایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنید و متن را با ستون ها و مرزها قالب بندی کنید تا خواندن آن آسان شود.

تنظیمات متن اتوکد

ابعاد

اندازه گیری اشیاء را در طراحی خود با سبک های سفارشی ایجاد کنید تا به شما در پیگیری نسبت ها و اندازه کمک کند.

ابعاد در اتوکد

طرح بندی ها

نماهای مختلف طراحی خود را روی یک ورق کاغذ با یک بلوک عنوان استاندارد که حاوی اطلاعات مهمی در مورد طراحی است، نمایش دهید.

طرح بندی ها اتوکد

چگونه محیط اتوکد را دوبعدی کنیم؟

در این روش برای تبدیل محیط اتوکد می‌توانید از قسمت پایین نرم‌افزار اتوکد در  Workspace Switching و یا از قسمت بالای صفحه اتوکد خود رو Drafting & Annotation کلیک کنید و برای تبدیل محیط اتوکد خود به محیط سه بعدی با کلیک روی گزینه 3D Modeling محیط اتوکد خود را تغییر دهید و یا اگر در محیط سه بعدی بودید و قصد انجام ترسیمات سه بعدی را داشتید می‌توانید از طریق این دو بخش با انتخاب گزینه Drafting & Annotation  محیط اتوکد خود را به محیط دو بعدی تبدیل کنید.

تبدیل دو بعدی به سه بعدی و بالعکس در اتوکد

برای انجام این کار و پروژه های اتوکد با بهترین متخصصان و کم ترین هزینه این جا کلیک کنید

انجام پروژه اتوکد دانشجویی

آیا به دنبال راهکاری برای انجام پروژه‌های AutoCAD دانشجویی خود هستید؟ تیم ما با تجربه در زمینه اجرا و تکمیل پروژه‌های مختلف در AutoCAD، آماده همکاری با شما برای انجام پروژه‌ها و مقالات دانشجویی است. تیم ما با همکاری با بهترین فریلنسر ها  به شما کمک خواهم کرد تا پروژه‌های خود را با کیفیت بالا و به موقع تحویل دهید. برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت شروع همکاری، با ما در تماس باشید

قیمت پروژه اتوکد

در شرکت پیامنی، با ارائه خدمات حرفه‌ای و با کیفیت در زمینه طراحی و اجرای پروژه‌های AutoCAD، آماده همکاری با شما هستیم. قیمت پروژه‌ها بسته به پیچیدگی و حجم کار متغیر است، اما با ما می‌توانید به توافقی منصفانه برسید. با توجه به تجربه و تخصص ما در این زمینه، قصد داریم خدمات با کیفیت را با قیمتی مناسب ارائه دهیم. برای اطلاعات بیشتر و درخواست قیمت، با ما تماس بگیرید و پروژه خود را به ثمر رسانید.

استخدام اتوکد کار غیر حضوری

در تیم پیامنی  امکان انجام کار اتوکد در منزل و استخدام وجود دارد ما با پرداخت منصفانه و به موقع به فریلنسرهای خود ارزش قائل هستیم. اگر تمایل به همکاری با شرکت ما دارید و مهارت‌های خود را در زمینه AutoCAD به نمایش می‌گذارید، لطفاً رزومه خود را برای ما ارسال کنید. ما منتظر شنیدن ایده‌ها و نگاه‌های خلاقانه شما هستیم.

 

پست های مرتبط